وب دونی

ساخت وبلاگ

هتل یک واژه فرانسوی و منظور آن مکانی است که تسهیلات لازم برای اقامت کوتاه مدت مسافر را در مقصد یا مسیر حرکت تامین می کند. به عبارت دیگر هتل یک مجتمع خدماتی است با هدف کسب درآمد که پیشینه آن به انقلاب صنعتی اروپا بر می گردد معادل های فارسی آن عبارت اند از: کاروانسرا، مهمانخانه، مهمان پذیر،زائرسرا و مسافر خانه،که صرفنظر از درجه و کیفیت خدماتی آنها در دنیا پیشینه چندین هزار ساله دارند.دقت نظر و تفحص در بیان اهمیت هتل و رفتار سنجی دقیق انسان در آن و نیازهای روز افزون او موضوع مورد بحث را دچار پیچیدگی خاصی می نماید. آیا می توان برای طراحی هتل در دنیای امروز با همان ساختارهای قبلی و استانداردهای دیروز با هتل دیگر رقابت کرد و یا توریست های بیشتری جذب کرد؟

طراحی هتل امروزه برای خود تخصصی ویژه به حساب می آید ، چرا که هتل جزو طراحی های پیچیده محسوب می شود ، علاوه بر آن موضوعی اقتصادی است که طراحی آن در جلب مشتری ، یکی از مهمترین نقش ها را ایفا می کند.امروزه در جهان علاوه بر رعایت ضوابط طراحی هتل ، ابتکارات جالبی برای جذابیت هتل به کارمی برند تا هتل آنها از دیگر هتل ها متمایز بوده و مشتریان بیشتری را به سمت خود جلب کند.برای طراحی یک هتل ، باید علاوه بر اطلاع از فضاهای مورد نیاز ، نکات بسیار زیادی را مد نظر قرار داد ، چرا که هرکدام از فضاها ضوابط خاص خود را دارند و در طراحی هتل و جانمایی باید به نکات بسیار زیادی توجه داشت که موجب کارآمدی و از همه مهمتر سبب هزینه کمتری برای هتلدار گردد.در دوره آموزشی طراحی و تجهیز هتل که توسط اساتید با تجربه بنیاد آموزش مجازی ایرانیان تدوین شده است ، ضوابط طراحی هتل را آموزش خواهیم داد تا بتوانید هتلی بروز و جذاب طراحی کنید .

Print Friendly

- - , .
.

وب دونی...
ما را در سایت وب دونی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی web2ni بازدید : 179 تاريخ : شنبه 26 تير 1395 ساعت: 13:09

موزه (به فرانسوی: musée)، فارسی دری: موزیم(به انگلیسی: museum) یا آثارخانه به مکان خاصی که در آن مجموعه‌ای از آثار باستانی و صنعتی و اشیاء با ارزش را به معرض نمایش می‌گذارند، گفته می‌شود. ۱۸ می مصادف با ۲۸ اردیبهشت روز جهانی موزه است.شورای بین‌المللی موزه که زیر نظر یونسکو فعالیت می‌کند در بند سه و چهار اساسنامه خود موزه را اینگونه تعریف کرده‌است:«موزه مؤسسه‌ای‌ست دائمی و بدون هدف مادی که درهای آن به روی همگان باز است و در خدمت جامعه و پیشرفت آن فعالیت می‌کند. هدف موزه‌ها، تحقیق در آثار و شواهد به‌جای‌مانده انسان و محیط زیست او، گردآوری آثار، حفظ و بهره‌وری معنوی و ایجاد ارتباط بین این آثار، به ویژه به نمایش گذاردن آنها به منظور بررسی و بهره معنوی است.»گونه‌های زیادی از موزه وجود دارد از مجموعه‌های بزرگ در شهرهای بزرگ که انواع مجموعه‌ها را پوشش می‌دهد تا موزههای کوچک که یک یا چند دسته خاص را شامل می‌شود. این دسته‌ها شامل هنرهای زیبا، هنر کاربردی، صنایع دستی، باستان‌شناسی، مردم‌شناسی، قوم‌شناسی، تاریخ، تاریخ فرهنگی، تاریخ نظامی، علم، فناوری، موزه کودکان، نقشه، تاریخ طبیعی، سکه‌شناسی، گیاه‌شناسی، علوم طبیعی و تمبرشناسی، کاخ موزه‌ها می‌باشد.

هر فعالیتی که مخاطب در موزه انجام می دهد نیاز به فضایی برای فعالیت متضاد آن دارد تا احساس خستگی در مخاطب از بین برود.سلسله مراتب به جا و مناسب فضای استراحت کوتاه مدت، بازده موزه را بالا برده و شوق بازدیدکننده را برای ماندن و دیدن افزایش می دهد.در دوره آموزشی طراحی و تجهیز موزه که توسط اساتید با تجربه بنیاد آموزش مجازی ایرانیان تدوین شده است به کلیه بخش های برنامه فیزیکی موزه ، ابعاد ، استانداردها و ضوابط طراحی موزه پرداخته شده است.

Print Friendly

- - , .
.

وب دونی...
ما را در سایت وب دونی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی web2ni بازدید : 159 تاريخ : شنبه 26 تير 1395 ساعت: 13:09

اسامی مختلفی برای نمایشگرهای الکترونیکی بکار برده می شود مانند: تابلو روان ، تابلو ال ای دی LED ، تابلو دیجیتالی ، تابلو الکترونیکی ، تابلو متحرک و …نمایشگرهای الکترونیکی از مجموعه ای دیود های نورانی تشکیل شده که در یک صفحه ی به صورت ماتریسی قرار داده شده اند و به وسیله ی یک برنامه رایانه ای تصاویر و نوشته ها را روی آن نمایش داده می شود. بارز ترین مشخصه ی تابلو روان جذابیت و پر بازده بودن آن است و نقش این تابلو ها در تغییر و رونق کسب و کار و تبلیغات این روز ها انکار نا پذیر است. این نوع تابلوها جایگزین بسیار مناسبی برای انواع قدیمی تابلوها یعنی فلکس،بنر،نئون و … می باشد .تابلو ال ای دی را در یک دسته بندی کلی می توان به دو خانواده بزرگ ثابت و روان تقسیم بندی کرد.

بنیاد آموزش مجازی ایرانیان در راستای خدمات آموزشی خود با تکیه بر متخصصین کارآزموده خود  ، دوره آموزشی طراحی و ساخت تابلو روان را برگزار می نماید.در این دوره آموزشی  ما بر جنبه تجاری این تابلو ها که به وسیله بلوک های آماده و بدون نیاز به تخصص برنامه نویسی و طراحی سخت افزاری ساخته می شوند تاکید کرده ایم.

Print Friendly

- - , .
.

وب دونی...
ما را در سایت وب دونی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی web2ni بازدید : 181 تاريخ : پنجشنبه 24 تير 1395 ساعت: 12:40

آی‌ اُ اِس (به انگلیسی: iOS) سیستم عامل همراه ؛ ساخته شده توسط شرکت اَپل است . یک سیستم عامل همراه است که در ابتدا برای آ‌یفون و آی‌پاد تاچ توسعه داده می‌شد، از آن زمان به بعد برای استفاده در سایر دستگاه‌های شرکت اَپل مانند آی‌پد و اَپل تی‌وی گسترش یافت.این سیستم عامل با آی‌فون (به انگلیسی: iPhone) (تلفن همراه هوشمند شرکت اپل) در کنفرانس و نمایشگاه Macworld، در ۹ ژانویه ۲۰۰۷، پرده‌برداری شد و در ماه ژوئن همان سال برای اولین بار منتشر شد.

برنامه نویسی موبایل یک بحث پر طرفدار و همچنین پر درآمد در ایران شناخته می شود از برنامه نویسی اندروید گرفته تا برنامه نویسی دیگر پلتفرم ها مانند IOS و…  بنیاد آموزش مجازی ایرانیان دوره پرطرفدار  آموزش برنامه نویسی IOS   را برای شما عزیزان تهیه نموده است .در این دوره آموزشی سعی شده است با یک زبان ساده نحوه برنامه نویسی و به دست گرفتن امکانات سخت افزاری چون سنسورهای حرکتی – مکان یاب – دوربین و … را به علاقه مندان آموزش دهد .

Print Friendly

- - , .
.

وب دونی...
ما را در سایت وب دونی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی web2ni بازدید : 175 تاريخ : چهارشنبه 23 تير 1395 ساعت: 17:40

هگل، ایرانیان را نخستین ملت تاریخی و شاهنشاهی ایران را اولین امپراطوری تاریخ می‌داند.هنگامی که سخن از تاریخ ایران می‌رود، باید به این نکته توجه داشت که آیا منظور تاریخ اقوام و مردمانی است که از آغاز تاریخ تا کنون در مرزهای سیاسی ایران امروزی زیسته‌اند یا تاریخ اقوام و مردمانی است که خود را به نحوی از انحاء ایرانی می‌خوانده‌اند و در جغرافیایی که دربرگیرندهٔ ایران امروز و سرزمین‌هایی که از دیدگاه تاریخی بخشی از ایران بزرگ (ایرانشهر) بوده‌است زیسته‌اند. ایران گاه تاریخ ایران را از ورود آریایی‌ها که نام ایران نیز از ایشان گرفته شده‌است، به فلات ایران آغاز می‌کنند؛ ولی این به این معنی نیست که فلات ایران تا پیش از ورود ایشان خالی از سکنه یا تمدن بوده‌است. پیش از ورود آریاییان به فلات ایران تمدنهای بسیار کهنی در این محل شکفته و پژمرده شده بودند و تعدادی نیز هنوز شکوفا بودند. برای نمونه تمدن شهر سوخته در سیستان، تمدن عیلام در شمال خوزستان، تمدن جیرفت در کرمان، تمدن تپه سیلک در کاشان، تمدن اورارتو در آذربایجان، تمدن تپه گیان در نهاوند و تمدن مانناییان در کردستان و آذربایجان و و تمدن کاسی‌ها در لرستان ذکر می‌شود.

Print Friendly

وب دونی...
ما را در سایت وب دونی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی web2ni بازدید : 180 تاريخ : دوشنبه 14 تير 1395 ساعت: 18:37

تاریخ جهان مجموعه وقایعی است که در طول زمان برای انسان‌های روی کره زمین اتفاق افتاده است. تاریخ انسان باستان با اختراع خط آغاز شده که به صورت مستقل از یکدیگر، در بسیاری از نقاط زمین رخ داده است و امکان ثبت و انتقال خاطرات و تجربیات بشری و راهی برای ارتباط با یکدیگر را فراهم ساخت تا زمینه ساز رشد دانش شود. با این حال درک بهتر تاریخ بشری، نیازمند مراجعه به دوران ماقبل تاریخ است.تاریخ بشر توسط یک رشته پیوسته و تدریجی از اکتشافات، نوآوری‌ها و اختراع‌ها مشخص شده‌است. همچنین این تاریخ گاه شامل جهش‌ها و انقلاب‌هایی است که دوره‌های جدیدی در تاریخ بشری ایجاد کرده‌اند.

تاریخچه جهان معمولاً تقسیم می‌شود به:

  • عهد عتیق: خاورمیانه باستانی، دوران کلاسیک حوضه دریای مدیترانه، چین و هند باستان تا حدود قرن ۶ میلادی
  • قرون وسطی: از قرن ۶ تا قرن ۱۵ میلادی
  • دوران پیش مدرن: که شامل رنسانس در اروپا بوده و از قرن ۱۶ تا حدود سال ۱۷۵۰ میلادی است
  • عصر مدرن: از عصر روشنگری و انقلاب صنعتی اروپا در سال‌های ۱۷۵۰ تا کنون
Print Friendly

وب دونی...
ما را در سایت وب دونی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی web2ni بازدید : 197 تاريخ : سه شنبه 8 تير 1395 ساعت: 18:50

امامزاده به فرزند یا نواده یکی از امامان دوازده‌گانه شیعه و نیز مقبرهٔ آنان گفته می‌شود. تعداد بسیاری امامزاده در شهرها و روستاهای ایران و نیز به تعداد کمتری در عراق وجود دارد. امام زادگان در ایران توسط سازمانی به نام سازمان اوقاف و امور خیریه اداره می‌شوند.وجود هزاران بقعه و مکان متبرکه در ایران همراه با اعتقاد راسخ ایرانیان به مقام و منزلت مجاوران آن، چنان ظرفیتی را در این اماکن ایجاد کرده است که با برنامه‌ریزی صحیح می‌توان این اماکن را به قطب فرهنگی مبدل کرد.تاکنون به اماکن مذهبی و امامزادگان تنها از دید معنوی نگریسته می‌شده است اما نباید از این نظر غافل شد که به این امامزادگان مقدس می‌توان با نگاه اثر گذاری در فرهنگ جامعه نگریست، چرا که از اهداف اولیه مبعوث شدن پیامبر(ص) و نازل شدن قرآن تغییر دادن فرهنگ جامعه بوده است، بدون شک ائمه(ع) و امامزادگانِ از نسل ایشان نقش تاثیرگذاری در شکل‌دهی فرهنگ جامعه خواهند داشت.

دوره آموزشی مدیریت فرهنگی بقاع متبرکه با هدف بهره‌گیری از ظرفیت‌های بقاع متبرکه و همچنین بهره‌گیری شاخصه‌های فرهنگ غنی اسلامی در راه تثبیت و توسعه فرهنگ ناب اسلامی با پرهیز از پراکنده‌کاری موازی و توجه به استراتژی هماهنگ‌سازی و مدیریت فرهنگی بقاع متبرکه به عنوان قطب‌های فرهنگی کشور تالیف شده است و به تدوین مدل و ساختاری جدید برای مدیریت فرهنگی در قالب شبکه‌های اجتماعی شکل گرفته در بقاع و اماکن متبرکه کمک می‌کند.

Print Friendly

وب دونی...
ما را در سایت وب دونی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی web2ni بازدید : 188 تاريخ : يکشنبه 6 تير 1395 ساعت: 17:47